יום אייר-מקס 2024

יום אייר-מקס 2024


האייר-מקס דיי של המותג NIKE הוא אחד האירועים החשובים ביותר בלוח השנה של הסניקרס ברחבי העולם. הוא יום שמוקדש לחגיגת הטכנולוגיה האגדית של נייקי Air Max, די קשה לדמיין איך התעשייה הייתה נראית בימים שלפני.

ה- Air Max 1 המקורי הושק ב-26 במרץ 1987 - אז כפי שאולי כבר ניחשתם, Air Max Day מתרחש באותו היום.

יצירת אייקון תרבותי היא משימה לא פשוטה, לכן בשנת 2014, כמעט שלושה עשורים מאז הופעת הבכורה הגדולה של ה-AM1, המותג הכריז על יום האייר מקס הראשון אי פעם. כולם היו קצת מבולבלים לגבי ההכרזה בהתחלה, אבל ברגע שעוד ועוד פרטים התפרסמו, התברר שזה אירוע שנועד לתת כבוד לכל האייר מקס. מהאייר מקס פולס לאייר מקס 97, עד ל-OG Air Max 1 ובקצרה - כל דגם שיש עליו את המילים "Air Max".

חלקכם בטח מגרדים את הראש ושואלים את עצמכם "אז..מה זה בעצם אייר מקס דיי?" - אנחנו כאן כדי להבהיר את הדברים.


AM1

מהו האייר מקס דיי?

כשנייקי הכריזה לראשונה על Air Max Day לפני עשור, זו הייתה הזדמנות עבור נייקי להשיק כמה מהדרופים הכי טובים שלה בכל הזמנים. אבל במהלך השנים האחרונות, אייר מקס דיי הפך יותר לאירוע קהילתי, עם פחות התמקדות בסניקרס שוות ויותר פוקוס על חובבי הסניקרס (או כמו שהם נקראים: SneakerHeads). זה הוביל להזדמנויות כמו תחרות On Air, שנתנה לשישה קריאייטיבים משש מדינות את ההזדמנות לעצב ולשחרר צבעים ועיצובים משלהם ובכך להציג את הוויז'ן שלהם לדגם מסוים.
ה- Air Max Day של השנה אמור להיות העשירי, אז אנחנו מצפים לכמה דברים גדולים מאוד. השמועות אומרות שמותג ה-Swoosh האייקוני יחזיר כמה שיתופי פעולה גדולים כמו Stash x Nike Air Max 95 משנת 2006. בנוסף ישוחררו כמה צלליות חדשות לגמרי כמו ה- Air Max Dn.

אמרו שלום לדור הבא של טכנולוגיית Air. ה-Air Max Dn כולל את מערכת יחידת האוויר הדינמית של נייקי, מערכת של צינורות בלחץ כפול, היוצרים תחושה תגובתית בכל צעד. עם כמות הלחץ החזקה ביותר בעקב וכמות הלחץ הרכה ביותר לכיוון אמצע כף הרגל שלך, רמות האוויר משתנות בתוך כל סט למעבר חלק תוך כדי הליכה. מגיעות בעיצוב עתידני שנוח מספיק ללבישה מהבוקר ועד הלילה עם רשת רב-שכבתית בחלק העליון מרגישה קלת משקל ונושמת, הדפס הפטי (מגיב למגע) ללוק של טקסטורה ייחודית וקצף קטיפה המקיף את מערכת הריפוד לתחושה משופרת שהיא רכה ותומכת באופן ייחודי.
 

nike air max pulse


דרכים לחגוג את האייר מקס דיי:

  • נעלו את זוג האייר מקס האהובים עליכם והשוויצו בהם לעולם. בין אם זו צללית קלאסית או משהו מודרני יותר, ודאו שכפות הרגליים שלכם נראות במיטבן.
  • הזמינו חברים וארחו מסיבת אייר מקס. כולם צריכים לנעול את האייר מקס שלהם. ערכו שם תחרות צילום עבור התלבושת היצירתית ביותר, או פשוט תבלו ותדברו על הנעליים שאתם אוהבים.

  • לכו לקנות אייר מקס חדשות - נצלו את כל האפשרויות המדהימות של Air Max הזמינות וצאו לחנויות שלנו כדי למצוא את הזוג המושלם עבורכם. אתם יכולים כמובן לקנות באינטרנט, אבל אין כמו לנסות נעליים באופן אישי.

  • צרו אומנות עם האייר מקס שלכם - ציירו יצירת אומנות ייחודית בהשראת נעלי Nike Air Max האהובות עליכם, צלמו את הנעליים שלך במקומות מעניינים ברחבי העיר או, לאמיצים בלבד: ציירו על הנעליים עצמן וצרו דגם חדש שלא נראה בשום מקום אחר. 
  • שתפו את אהבתכם ברשתות החברתיות, הפיצו את הבשורה על Air Max Day על ידי פרסום תמונות של הסניקרס האהובות עליכם עם #AirMaxDay.

air max 90 terrascape

סמנו לכם את היום הזה ביומן כדי לגלות את כל מה שאתם צריכים לדעת.
כמו שציינו למעלה, Air Max Day מתרחש ב-26 במרץ בכל שנה, האירוע עצמו מתחיל סביב השעה 8 או 9 בבוקר. כדאי להצטרף למועדון הלקוחות שלנו על מנת לעקוב אחר העדכונים באותו היום ובאופן כללי :)


ריכזנו בקולקציה אחת את כל דגמי ה-Air Max שקיימים אצלנו וביניהם גם את ליין הביגוד שיצא עם פריטי לבוש ספורטיביים בעיקר.

תוכלו למצוא את הדגמים המובילים המשתמשים בטכנולוגיית Air Max, דגמים כמו:

Air Max 1, Air Max 90, Air Max 270, Air Max 95, Air Max 97 והרשימה נמשכת!


כדאי לבדוק גם את פריטי ה-Air Max הבלעדיים ל-JD שתוכלו למצוא רק אצלנו:

 

אז שיהיה יום אייר מקס שמח לכל החוגגים!
(שצריכים להיות כולם בתכלס)🤗

air max 90