איך נעלי טראס הפכו לטרנד החם החדש?

איך נעלי טראס הפכו לטרנד החם החדש?

קריאה איך נעלי טראס הפכו לטרנד החם החדש? 3 דקות הבא יום אייר-מקס 2024


בעולם האופנה, טרנדים באים והולכים כמו עונות השנה, אבל יש סגנונות של נעליים שמצליחים להשאיר רושם בלתי נשכח. אל תוך סצנת האופנה נכנסו נעלי הטראס שפונות גם לקהלים ספורטיביים יותר וגם לחובבי האופנה והסטייל.

adidas samba

מהן נעלי טראס?

בקצרה? נעלי הטראס, שנקראות גם נעלי קז'ואל או פשוט סניקרס, מגיעות מאצטדיוני כדורגל של בריטניה בשנות ה-70 וה-80. התחילו כנעליים אהובות על אוהדי כדורגל והתפתחו לתרבות אורבנית וסטייל רחוב. עם הזמן, נעלי הטראס התפשטו והפכו לאייקון של אופנת הרחוב. ככל שהשנים עברו, נעלי הטראס התפתחו, השתנו וקיבלו דיטיילים חדשים ומתקדמים יותר. יחד עם זאת, נעלי הטראס ממשיכות להישאר נאמנות לאסטתיקה הקלאסית, בעלות העיצוב הפשוט והאלגנטי, הבנייה העמידה והנוחות.

adidas spezial

אז למה נעלי הטראס מתפוצצות עכשיו?

  • נוסטלגיה: אופנה משתנה כל הזמן ולרוב נוכל למצוא השראה בעבר. נעלי הטראס מעוררות רגשות חזקים של נוסטלגיה לעידן שהוגדר על ידי אופנתיות לא מוגזמת ופשוטה. מלינאליים ודור ה-Z במיוחד מתאהבים בקסם הרטרו של נעלי הטראס ובאיך שהן מתחברות לעולם המודרני.
  • התפשטות הAthleisure: משמעות המילה - שילוב של פשטות ונוחות בפריטי לבוש והנעלה שיתאים לאווירה קז'ואלית וגם ספורטיבית. האתלז'ור הוא טרנד חזק מאוד במגמות הצרכנות בעולם והוא בן השאר הפך את נעלי הטראס לבחירה הטבעית של הצרכנים. אנשים נוטים להעריך נוחות ופונקציונליות בלבוש היומיומי ובגלל שנעלי הטראס מציעות את השילוב המושלם בין סטייל ספורטיבי לסטייל עירוני - הן בחירה קלילה.
  • תמיכה של סלבריטאים: מכוכבי פופ לספורטאים מקצועיים, סלבריטאים משפיעים באופן משמעותי על טרנדים באופנה ונעלי הטראס הן לא יוצאות דופן. לראות את הכוכבים האהובים עלינו ברשתות חברתיות או בשלטי חוצות בהחלט משפיע על הבחירות שלנו ומחזק לנו את הרצון להתחדש באותם הפריטים שהם לובשים/נועלים.
  • גיוון: אחד הגורמים המרכזיים המובילים את הפופולריות של נעלי הטראס הוא היכולת שלהן להתאים לכל מיני לוקים. בין אם אתם באווירה קלילה של ג'ינס וחולצה או מתכננים לצאת ולקרוע את העיר הלילה, נעלי הטראס יוכלו להתאים לכל סגנון, מה שהופך אותן לחובה בארון הנעליים שלכם.

adidas samba 

לסיכום, נעלי הטראס חצו מזמן את הגבולות שלהם והפכו לתופעת אופנה גלובלית. נעליים כאלו, שמביאות את השילוב המושלם בין נוחות, סטייל ורוח צעירה, עם ההיסטוריה העוצמתית שלהן והלוק העל-זמני שלהן משאירות שאלה אחת - למה שלא אקנה לי אחת עוד היום?

מה הצבע שלכם? :)

כאן תוכלו לרכוש את כל נעלי הטראס של אדידס שנמצאים במבחר שלנו:

 

adidas spezial