מדיניות החזרות / החלפות
החזרות והחלפות פריטים שנרכשו באתר JD יתאפשרו בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות תקנות הגנת הצרכן , התשמ"א -1981 (להלן- "חוק הגנת הצרכן") ובכפוף לכתוב להלן.
ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה באמצעות שליח או בסניפי הרשת.
החלפת פריטים / זיכוי תתאפשר בסניפי הרשת בתוך 30 יום ממועד קבלת ההזמנה (פריטים שנרכשו ב-SALE / מבצע בתוך 5 ימים ממועד קבלת ההזמנה) בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט והוא באריזתו המקורית: בגדים מצורפים התגים המקוריים; נעליים באריזתן המקורית
לא תתאפשר החלפה ו/או זיכוי ו/או החזרה של פריטים שנרכשו באחד מאתרי JD SPORTS העולמיים; פריט בודד שנרכש כחלק מסט ; פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות.
- מתן החזר בגין פריטים שנרכשו במבצע יבוצע בהתאם לסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין אותו מוצר שהוחזר ובהתאם לתקנון המבצע במסגרתו נרכש המוצר כמפורסם באתר.
- מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.
החזרה באמצעות שליח (ביטול עסקה):
ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם חברת YDM/HFD.
(לא ניתן לבצע החלפות באמצעות שליח)
- תיאום השליחות תבוצע מול שירות הלקוחות שלנו בצ'אט / בוואצאפ 055-9762736 / במייל: support_jd@jdgroup.co.il / טופס פניה באתר.
- שליחות ראשונה הינה ללא עלות. החל משליחות שניה ומעלה לאותה ההזמנה, עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
- שליחות תתבצע עד 6 ימי עסקים מיום הבקשה
- החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 10 ימי עסקים מיום הביטול
- הודעת אישור וחשבונית זיכוי תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי
החלפה / החזרה באמצעות חנויות הקונספט (למעט סניף דיוטי פרי):
יש להגיע עם הפריט/ים לחנות JD הקרובה אלייך, בטווח ימי ההחלפה, כשברשותך חשבונית הרכישה / פתק החלפה / תעודת משלוח
בחנויות ניתן:
- להחליף את הפריט בפריט אחר
- להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו שובר זיכוי למימוש חוזר ברשת
- להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי (בהתאם לחוק הגנת הצרכן)
JD ישראל מעניקה אחריות על פגם בייצור לתקופה של 3 חודשים מיום הרכישה, בצירוף חשבונית או הוכחת קנייה. הרשת אינה אחראית לפגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני, לרבות, אך לא רק, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל ו/או נזק שנגרם כתוצאה ממגע ממושך עם מקור חום, מגע עם מים ו/או חומרי ניקוי ו/או נזק שנגרם כתוצאה משימוש או רכישה שלא על פי תנאי הרשת ו/או היצרן.
*לא ניתן לבצע החלפה או החזרה בחנות טרמינל 3 (דיוטי פרי)
לכל עניין או בירור אפשר להשיג אותנו כאן:
בצ’אט / במייל: support_jd@jdgroup.co.il / בוואצאפ 055-9762736