מדיניות החזרות / החלפות

החזרות והחלפות פריטים שנרכשו באתר JD יתאפשרו בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין ולרבות תקנות הגנת הצרכן , התשמ"א -1981 (להלן- "חוק הגנת הצרכן") ובכפוף לכתוב להלן.

ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 יום מיום קבלת ההזמנה באמצעות שליח או בסניפי הרשת.

החלפת פריטים / זיכוי תתאפשר בסניפי הרשת בתוך 30 יום ממועד קבלת ההזמנה (פריטים שנרכשו ב-SALE / מבצע בתוך 5 ימים ממועד קבלת ההזמנה) בצירוף חשבונית/ פתק החלפה ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט והוא באריזתו המקורית: בגדים מצורפים התגים המקוריים; נעליים באריזתן המקורית

לא תתאפשר החלפה ו/או זיכוי ו/או החזרה של פריטים שנרכשו באחד מאתרי JD SPORTS העולמיים; פריט בודד שנרכש כחלק מסט ; פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מתנות.

  • מתן החזר בגין פריטים שנרכשו במבצע יבוצע בהתאם לסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין אותו מוצר שהוחזר ובהתאם לתקנון המבצע במסגרתו נרכש המוצר כמפורסם באתר.
  • מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%) יוחזרו על פי אותם תנאי הרכישה (בהחזרה של כל המוצרים), ככל שיוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי (לפי העניין) יינתן בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, בעת הרכישה.

החזרה באמצעות שליח (ביטול עסקה):

ניתן להחזיר פריט שהוזמן באתר באמצעות שליח מטעם חברת YDM/HFD

(לא ניתן לבצע החלפות באמצעות שליח)

  • תיאום השליחות תבוצע מול שירות הלקוחות שלנו בצ'אט / בוואצאפ 055-9762736 / במייל: support_jd@jdgroup.co.il / טופס פניה באתר.
  • שליחות ראשונה הינה ללא עלות. החל משליחות שניה ומעלה לאותה ההזמנה, עלות השליחות 30 ₪ והחיוב יבוצע טלפונית במעמד השיחה מול שירות הלקוחות
  • שליחות תתבצע עד 6 ימי עסקים מיום הבקשה
  • החזר כספי (בניכוי דמי המשלוח המקוריים, אם היו) יתבצע לאמצעי התשלום בו נעשה שימוש בעת ביצוע הקנייה, עד 10 ימי עסקים מיום הביטול
  • הודעת אישור וחשבונית זיכוי תישלח בדוא”ל בתום תהליך הזיכוי

החלפה / החזרה באמצעות חנויות הקונספט (למעט סניף דיוטי פרי):

יש להגיע עם הפריט/ים לחנות JD הקרובה אלייך, בטווח ימי ההחלפה, כשברשותך חשבונית הרכישה / פתק החלפה / תעודת משלוח

בחנויות ניתן:

  1. להחליף את הפריט בפריט אחר
  2. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו שובר זיכוי למימוש חוזר ברשת 
  3. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי (בהתאם לחוק הגנת הצרכן)

JD   ישראל מעניקה אחריות על פגם בייצור לתקופה של 3 חודשים מיום הרכישהבצירוף חשבונית או הוכחת קנייה. הרשת אינה אחראית לפגמים שנגרמו על ידי גורם חיצוני, לרבות, אך לא רק, שפשוף שנגרם כתוצאה משימוש ושחיקה של הנעל ו/או נזק שנגרם כתוצאה ממגע ממושך עם מקור חום, מגע עם מים ו/או חומרי ניקוי ו/או נזק שנגרם כתוצאה משימוש או רכישה שלא על פי תנאי הרשת ו/או היצרן

*לא ניתן לבצע החלפה או החזרה בחנות טרמינל 3 (דיוטי פרי)

לרשימת החנויות המלאה

לכל עניין או בירור אפשר להשיג אותנו כאן:

 בצ’אט / במייל: support_jd@jdgroup.co.il / בוואצאפ 055-9762736